zaterdag 26 november 2011

sorry....

oww, echt supersupersuper sorry!
na een (veel te) lange time-out te hebben gehad,
probeer ik er echt weer tegenaan te gaan, ik beloof het!

gister hadden we smokkeltocht, voor degene die niet weten
wat smokkeltocht is, zal ik het even uitleggen (A)

je bent met een groepje, en je loopt door een buitenwijk ofzo, gewoon een tocht.
je hebt allemaal van die onnozele dingen bij je zoals een pylon of een ei?!
dat ei mag trouwens niet breken haha.
en je moet dat dus meesmokkelen tot aan het einde van de tocht,
maar er is ook douane, die fietsen rond, lopen rond, rijden rond met auto's/ motors
enzo.'
en als ze je pakken, moet je iets inleveren. en je mag ook niks kwijtraken,
dus ik had een zakje snoep dat heel moest blijven, ik ging over de kop,
toendat we over bergen aan springen waren haha!
en toen ben ik die dus kwijtgeraakt xd
en dan krijg je strafpunten, nou wij hadden bijna niks meer.
maar het was wel super gezellig!!

hebben jullie ook wel eens van die activiteiten??
x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten