donderdag 1 december 2011

one direction (LL)

waarschijnlijk ben ik niet de enige die fan is van one direction :D
ze zijn zo hottt :K
voor degene die one direction niet kennen, hier een keningsmakingsrondje:

Louis Tommlinson



Liam Payne:


Harry Styles:


Zayn Malik:


Niall Horan:


nou dat waren ze dus, sinds hun eerste single 'what makes you beautiful' uitkwam ben ik helemaal fan!
hieronder even het liedje voor wie het niet kent diegene is dood
en eigenlijk was het niet de bedoeling dat dit zo een lange post zou worden haha! maar nu ga ik ook alles vertellen ;P
ik heb laatst mijn wiskunde schrift opgepimpt met de tekst van WMYB en er hebben al verschillende mensen gevraagd of ik die ook voor hun wou maken, dit waren wel klasgenoten!
ik HOU van 1D hopelijk komen ze snel naar nederland!!
wie is er ook zo een hopeloze fan van one direction????
xxxxx

1 opmerking: