woensdag 24 augustus 2011

Lady gaga krijgt gastrol in 'the simpsons'

Misschien heb je het al gehoord maar Lady gaga krijgt een
gastrol in het nieuwe seizoen van de simpsons!

'het is een van de coolste dingen die ik ooit gedaan heb'
vertelt lady gaga aan het Amerikaanse tijdschrift: Entertainment weekly.
"Ik ben best zenuwachtig. Ik maak muziek en stemmen inspreken doe ik niet elke dag", vertelt Gaga. "De karakters zijn zo overtuigend en oprecht, wild en grappig."

Lady Gaga wisselt in de aflevering veelal van outfit en zoent met niemand minder dan Marge Simpson. "Ik speel een sletje. De appel valt niet ver van de boom!"

4 opmerkingen:

  1. Haha, ik vind haar echt de perfecte artiest om een gastrol te vertolken in een cartoon. Ze is in het echt al larger dan life en volgens mij laat haar persoonlijkheid zich goed vertalen naar een tekenfilm figuur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke blog heb je!
    Tuurlijk wil ik je volgen (:
    Paars & groen had ik vroeger ook, dat vind ik ook heel mooi :)

    Liefs Chloé x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. whaa, superleuk!
    haha :)

    ik ga jou ook volgen :)
    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. bedankt voor jullie lieve reacties!!!

    BeantwoordenVerwijderen