donderdag 11 augustus 2011

Monte Carlo

Gisteren zijn ik en mijn vriendin naar Monte Carlo geweest.
De film was echt superleuk!!
Iedereen die nog niet geweest is raad ik zeker aan om nog te gaan want je wilt hem echt niet missen!

Monte Carlo gaat over 3 meisjes:
Grace (Selena Gomez), Meg (Leighton Meester) en Emm (Katie Cassidy).
Na het behalen van haar examen besluiten Grace en haar beste vriendin Emma al hun spaargeld bij elkaar te stoppen en samen naar Parijs te gaan. Maar opeens moet Grace's stiefzus mee die ze niet echt aardig vinden. Als ze in Parijs zijn en de bus van de reismaatschappij hun achterlaat, schuilen ze in de lobby van een 5-sterren hotel even voor de regen. Maar dan wordt Grace aangezien voor de superrijke Engelse Cordelia. Voordat ze zichzelf kunnen identificeren belanden ze in een wereld vol glitter en glamour, paparazzi, dure kleding merken, allerlei feestjes en een vakantie in Monte Carlo die ze nooit meer zullen vergeten!



Monte Carlo is een superleuke film als je houdt van films zoals;
wild child en the princess diaries.

Ik vondt het een super leuke film, laat me weten als je er al heen bent geweest en wat je er van vondt!!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten