dinsdag 2 augustus 2011

mijn vakantie

sorry dat ik een week geen berichtjes meer heb geplaatst :$

My Photos - .......in mijn vakantie heb ik nog niet zo heel veel bijzondere dingen gedaan en die zal ik ook niet gaan doen,
ik ga niet op vakantie dus dan is het al niet bijzonder meer,
het weer is vreselijk
het is nu 2 dagen mooi weer en dan weer niet :(
wat een vreselijke vakantie!

ik ben vorige week vrijdag wel naar de Efteling geweest, en dat is dan wel weer leuk als je voorderest je morgens vult met achter de computer zitten.  volgende week is het bij ons in het dorp           kinder-vakantie-werk daar mag ik dan gaan helpen en dan heb ik ook alweer 3 dagen gevuld, voor de rest zal ik niet veel doen in m'n vakantie die nog 4 weken duurt, misschien maakt jullie dit niet uit, maar ik moest het gewoon even vertellen :$

Lovely picc's ™. - Hyves.nl's middags probeer ik altijd creative dingen te doen zoals mijn nagels lakken of een fotoshoot houden.
misschien zet ik er nog wat foto's op :D
 ik hoop dat jullie nog een fijne vakantie hebben ik zal er zeker ook nog wat van maken hoor daar hoef je je geen zorgen om te maken! ;)  laat me weten wat jij allemaal doet in je vakantie!

x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten