woensdag 21 september 2011

Blog-award

Gister ontving ik een reactie dat ik een blogaward in ontvangst mocht nemen!
♥hier was ik natuurlijk superblij mee.
daarom bedank ik Femke en Monique van www.sunlightdreams.blogspot.com
superbedankt ik vind jullie nu heel lief! ;)

De regels van de award zijn:
- Bedank en link degene waarvan je de award hebt ontvangen
- schrijf 7 random dingen over jezelf
- verspreid de liefde naar 15 andere blogs

nou het eerste punt heb ik hier boven al gedaan.

nu punt 2: 7 random dingen over mezelf:
- Ik woon in Limburg op een boerderij
- Ik zit op 2Havo
- Ik hou van afspreken met vriendinnen en vooral van lachen!
- Als ik met m'n vriendinnen afspreken zijn we altijd melig
- Vaak zeg ik hetzelfde als mijn vriendin, op hetzelfde moment!
- Ik hou heel erg van mijn katten en hond
- Ik heb altijd zo'n geluk met mentoren (dus niet)

dit zijn de lieve blogs aan wie ik de award doorgeef:
- Nikki van www.just-like-beauty.blogspot.com
- Rachel van www.petiteblush.blogspot.com
- Mare van www.royalitynails.blogspot.com
- Annemiek van www.fashialert.blogspot.com
- Esmée van www.justlikealovelyfairytale.blogspot.com
- A girl with beauty van www.agirlwholovesbeauty.blogspot.com
- Joany van www.beautyonmytab.blogspot.com
- Danièlle van www.evadoll.blogspot.com
- Annemarie van www.trendible.blogspot.com
- Manon van www.MANONbonbonn.blogspot.com
- Chloe van www.fairytalesaddicted.blogspot.com
- Joyce van www.joycfashion.blogspot.com
- Joyce van www.littlediva.blogspot.com
- Melissa van www.melissasglamourworld.blogspot.com
- Sunshine van www.beautyfadespurpleisforever.blogspot.com

11 opmerkingen: