zondag 25 september 2011

Vul in!!

dit vondt ik op hyves en ik vondt het zo grappig dat ik het met jullie wil delen :)

fluffy, fly, free, girl, love - inspiring picture on Favim.com
Kies je maand waarin je geboren bent

Januari - Ik ging vissen
Februari - Ik stal Ben & Jerry ijs
Maart - Ik ging naar de bioscoop
April - Ik ging pingpongen
Mei - ik sluip de school binnen
Juni - Ik brak de dierentuin in
Juli - Ik speelde pimpampet
Augustus - Ik kocht pindakaas
September - Ik leefde nog lang en gelukkig
Oktober - Ik ging winkelen
November - Ik ging poffertjes bakken
December - Ik poetste mijn tanden

*Kies de dag waarop je jarig bent

1 - Met een smurf
2 - Met Beatrix
3 - Met mijn vader
4 - Met een potje nagellak remover
5 - Met Bokito
6 - Met mijn leraar
7 - Met Marco Borsato
8 - Met een wuppie die denkt dat hij een welpie is
9 - Met de tandenborstel van een hond
10 - Met de tuinkabouter van m'n buurman
11 - Met een smilie van hyves
12 - Met de pinpas van mijn moeder
13 - Met een dode rat
14 - Met Ruben Nicolai
15 - Met een stilstaande klok
16 - Met een dode plant
17 - Met Suske en Wiske
18 - Met mijn danspartner
19 - Met de kerstman
20 - Met Kalimero
21 - Met Bert en Urnie
22 - Met mijn geestelijk gehandicapte goudvis
23 - Met mijn al 8 jaar ontsnapte hamster
24 - Met een luizenkam
25 - Met Ben en Jerry
26 - Met een claustrofobische krekel
27 - Met Ali-B
28 - Met een haan
29 - Met Dagobert Duck
30 - Met Garfield
31 - Met de president

* Kies je favoriete kleur

Roze - Omdat ik niets beters te doen had
Rood - Omdat mijn zakgeld op was
Blauw - Omdat ik teveel fantasie had
Wit - omdat ik iemand anders jaloers wou maken
Zwart - Omdat ik een weddeschap had
Lime Groen - Omdat hij dat vroeg
Donker groen - Omdat ik dat wilde
Licht blauw - Omdat ik weer eens wat anders wilde
Goud - Omdat ik verwend ben
Paars - Omdat ik gemeen ben
Geel - Omdat ik keelpijn had
Oranje - Omdat de schoonmaakster dat vroeg
Bruin - Omdat ik een saaie oude muts ben
Een andere kleur - omdat mijn konijn dat vroeg

laat me weten wat jij als resultaat hebt!!

3 opmerkingen:

  1. Ik ging pingpongen met de kerstman omdat ik dat wilde.

    :P leuk artikel.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ging vissen met een stilstaande klok omdat ik teveel fantasie had ;p

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kocht pindakaas Met mijn al 8 jaar ontsnapte hamster Omdat ik niets beters te doen had.

    haha, erg grappig! (:

    BeantwoordenVerwijderen